سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 -فرق من با شهدا این است که بعد ازچند ماه غیبت فقط 35 نفر برایم فاتحه خواندند و برای شهدا شاید 3500000 بار ! همانقدر که هر کدام از این یادها برای من مهم است برای آنها عکس این است .

- بالاخره بعد از 8 ماه قاتلین شهدای رهپویان وصال و عاملین انفجار اول در حسینیه سیدالشهدا دادگاهی شدند . راستی چرا هیچ کس نپرسید چرا کارشناسان فرماندار شیراز در شب حادثه علت آنرا کاملا غیرعمدی بیان و توسط فرماندار رسانه ای کردند ؟ چرا کسانی که سالها ادعای حضور در جبهه و آشنایی با تسلیحات نظامی را به دوش می کشیدند این بار در سرپوشانی این واقعه ی مهم همصدا شدند ؟ چرا هر روز و هر هفته علارغم انعکاس رسانه ای مدارک و تصاویر انفجار مبنی بر عمدی بودن آن باز هم بر ادعای خود پافشاری کردند ؟ چرا در همان شب قبل از آنکه کارشناسانی که در صحنه حضور داشتند تحقیق خود را به پایان برسانند علت انفجار توسط فرماندار شیرازغرفه ی نمایشگاهی واحد شهدا - بدون اطلاع دقیق از نحوه کیفی و کمی مواد درون آن - بیان شد ؟ گویا پاسخ ها از قبل مهیا شده بود ؟!؟! چرا شورای امنیت ملی کشور، مردم و رسانه ها را از گمانه زنی در مورد علت انفجار منع کرد ؟ آیا چنین بایکوتی در تاریخ انقلاب سابقه داشت؟ چرا خطیب ساده دل نماز جمعه تهران اطلاعیه ی منع اظهار نظر در مورد علت انفجار را نادیده می گیرد و آنرا به گردن سهل انگاری مسئولین حسینیه سید الشهدا می اندازد ؟ چه کسانی گزارش وقایع شیراز را در اختیار ایشان و شورای امنیت ملی کشور قرار داده بودند ؟
هرکدام از پرسشهای بالا سرنخهایی هستند از یک ابهام بزرگ در پرونده بمب گذاری شیراز . کدام پاسخ منطقی می تواند توجیه گر این ابهام نباشد ؟ چرا به همین سادگی از کنار عاملین انفجار دوم گذشتند ، همانهایی که با کلام و بیانشان قلوب جریحه دار بازماندگان شهدا و مجروحین را پاره پاره کردند ؟! چرا هیچگاه از اشتباه (!) خود عذرخواهی نکردند ؟! شاید چون همیشه موسفیدانمان سکوت کنند و مصالح باعث شوند تا اشعث ها فرماندهان سپاه علی باقی بمانند اما فردا از آن میثم تمارهاست .

- از قبل ماه رمضان این اولین بار است که اینجا می نویسم و انگیزه اش هم باز معلوم است . از تعداد دوستانی که سر زدند تشکر می کنم و بخاطر قصور در سر نزدن به وبلاگهایشان کمپلت عذرخواهی می کنم . بگذارید به گردن ناقابلیم .


نوشته شده در  دوشنبه 87/9/4ساعت  12:32 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]