سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دو چیز شکست پشت روزگار را                      تصدیق بی وقوف و سکوت وقوف دار

هرچی میخوام برگردم توی یک فضای دیگه و دوتا مطلب غیرسیاسی بنویسم نمیشه .اینجا هم که نه روزنامه ست نه فلان سایت و نه وبلاگ یک آدم مطرح . خیلی راحت و روان یک جمع بندی بی کلاس از برخی وقایع جاری مملکت :

پیروزی قاطع و مظلومانه !
- احمدی نژاد برنده انتخابات دهم ریاست جمهوری شد ! توقع پیروزی دکتر در دور اول را داشتم اما نه با این رای قاطع و اختلاف 11 میلیون . شاید خیلی از هواداران هم شب شمارش آرا ذوق زده شدند مثل من ! و دوباره دوتا تحلیل درست و حسابی از علت این پیروزی قاطع را نشنیدیم و نخواندیم . گویا هیاهویای بعد از انتخابات مجالی برای کالبد شکافی سونامی انقلابی انتخابات دهم باقی نگذاشت ...

عده ای اراذل و اوباش به خیابان ها ریختند .
- اولین اعتراض خیابانی در شیراز از ابتدای خیابان ملاصدرا شروع شد . جایی که محل رفت و آمد هر روز ماست . بنده دقیقا در جریان جزییات درگیری ها هستم و اگر قرار باشد کسی این ننه من غریب بازی های موسوی و لات های دور وبرش را باور کند بنده باور نمی کنم . تنها لفظی که می شود روی هواداران آقای موسوی در اعتراضات هفته ای اول بعد از انتخابات گذاشت یک مشت " وحشی + سوسول بچه ننه + دولتمردان از نان و نوا افتاده ی دولت اقای خاتمی + مریدان ابله اقای سید علی محمد دستغیب ". تمامی معترضین حتی در اولین روز اعتراض که هنوز خبری از درگیری نبود بلا استثنا با سلاحهای سرد که حداقلش سنگ و شیشه بود به میدان آمده بودند . بنده درکنار اولین صحنه درگیری آشوب گران با پلیس شیراز حضور داشتم و دیدم که ( این اعتراض مثلا آرامی که اقایان می گویند ) چگونه سیلی از سنگ و چوب و شیشه به طرف پلیسی که هنوز هیچ اقدام برخوردی انجام نداده بود روانه کردند !

آقای موسوی هنوز قصه تمام نشده !
- انتخابات تمام شد . آشوب های خیابانی تمام شد . الله اکبر های مسخ شده ی لس انجلسی تمام شد. اعترافات دستگیرشدگان هم تمام می شود اما هنوز اصل داستان تمام نشده . جناب آقای موسوی هنوز ما نفهیدیم چرا و طبق چه منطقی جنابعالی برای اولین بار در تاریخ انتخابات ایران قبل از شروع رسمی شمارش آرا ، در کنفرانس خبری ساعت 23 شب اعلام پیروزی کرده و آقای خاتمی هم به شما تبریک گفت ؟ و از همه مهمتر حضرتعالی هنوز هیچ مدرک مستدل و قانع کننده ای مبنی بر تقلب اثر گذار در انتخابات به مردم ارائه نکرده اید . پافشاری مخملی و توخالی تا کی ؟

حضرت آیت الله دستغیب ، مراقب باشید مردود نشوید !
- جناب آقای آیت الله سید علی اصغر دستغیب ، حضرتعالی در انتخابات نهم رسما به حمایت از اقای هاشمی بیانیه دادید و در انتخابات دهم به حمایت از آقای رضایی . چرا حضرتعالی که این تکلیف بزرگ را بر خود فرض دانسته و در دو دوره از انتخابات نسبت به کاندیدای مورد علاقه ی خود بیانیه دادید آنگاه بعد از خطبه های نماز جمعه رهبر انقلاب همچنان سکوت اختیار کرده و همچون سایر علمای شهرهای دیگر نه تنها رسما رفتارهای اقای موسوی و هوادارانش را تقبیح نکرده بلکه در تایید فرمایشات رهبری منفعلانه عمل کردید ؟ برخی می گویند اقای دستغیب عضو مجمع روحانیت است و مجمع هم در تایید رهبری بیانیه داده ! اینکه مغلطه کاری ست . آیا اهمیت تایید خطبه های رهبری در نماز جمعه کمتر از موضوع حمایت از آقایان هاشمی و رضایی در رقابت های سیاسی بود که اینبار بیانیه یا حداقل یک تایید مختصر رسمی ندادید ؟! اینجاست که خط و خطوط سیاسی افراد شناخته می شود و معلوم می گردد چه کسانی عبایشان به عبای آقای هاشمی گره خورده و در پیچ و خمهای صحنه های حاد سیاسی مردود می شوند !

- رضایی ، لاریجانی ، مطهری ، مثلث حامیان هاشمی درطیف اصولگرا
با عرض پوزش از محضر مبارک این سه عزیز بزرگوار و خوانندگان متعصب و حزب اللهی به ناچار باید بگویم که ناجوانمردانه ترین و مارمولک صفت ترین حرکات سیاسی کل وقایع انتخابات مربوط به این مثلث است . آنقدر ژست های ساختگی آقای رضایی مشمئز کننده بود که حتی نتوانست به عنوان یک فرمانده سپاه و جبهه رای آبرومندی برای خودش دست و پا کند ! مناظره های عشقولانه با موسوی و کروبی ، دروغگو نمایاندن رییس جمهور قانونی مملکت ، سیاه نمایی ناجوانمردانه عملکرد دولت نهم ، سکوت در برابر فساد اطرافیان هاشمی و کروبی و موسوی گوشه ای ست از کارنامه درخشان ایشان . فلج کردن فراکسیون اصولگرایان مجلس ، گفتمان دو پهلو و به نوعی تایید کننده آشوب های خیابانی و حمایت پشت پرده از موسوی نیز گوشه ای ست از عملکرد جناب لاریجانی . و در کارنامه اقای مطهری از یک سو سکوت در مقابل عدم پایبندی موسوی به قانون و توصیه های رهبری و از سوی دیگر راه انداختن فریاد و فغان برای کتک خوردن چند آشوبگر به عنوان شاخصه های عملکرد ایشان به چشم می خورد .

- رابطه مشایی و انرژی هسته ای !
همه ی محاسن دکتر یک طرف ، کله شقی اش هم یک طرف . همه ی ایران می گفت مشایی " نه " . اقای دکتر می گفت " مشایی آری ". تا اینکه با زور نامه رهبری و صفت ولایت پذیری دکتر قائله تا حدی ختم به خیر شد . اینکه برخی سعی کردند ولایت پذیری دکتر را زیر سوال ببرند فقط در حد یکی از جک های تاریخی قبول دارم . به هر حال این کله شقی محاسنی هم دارد از جمله گرفتن حق هسته ای ایران و به خاک مالاندن بینی غرب .

- تنفیذ تاریخی
این مردهشیار ، شجاع و سخت کوش . رای به گفتمان انقلاب . رای به ساده زیستی مسئولین و مبارزه با اشرافی گری . رای به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض >>> شاه کلید های بیانات رهبری در مراسم تنفیذ دکتر احمدی نژاد .

 


نوشته شده در  سه شنبه 88/5/20ساعت  12:42 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]